Hallo Nickles-Gemeinde
Leider gibt es immer noch einige angloamerikanische Analphabeten.
Ich habe mich bei DynDns angemeldet, meinen Account aktiviert und meinen Router eingestellt.
Alles ist eigentlich in bester Ordnung seit 2 Wochen, jetzt aber bekomme ich folgende Mail:
------------------------------------------------------------
Your account --MEINE DATEN - at DynDNS.com is due to expire in 5 days.
DynDNS.com expires accounts that have no activity during a 30 day period.
You can purchase an Account Upgrade to prevent your hosts from expiring
every 30 days:
https://www.dyndns.com/+upgrades/add.html
For a limited time, we are offering a coupon worth $3 off a new account
upgrade. Just use the coupon code 'stickaround' when checking out.
Account Upgrades also give you more hosts, a higher abuse threshold,
additional domain names, and telephone support and additional other special
DynDNS.com features.
You'll find more info at:
http://www.dyndns.com/services/dns/dyndns/upgrades.html
If you wish to allow your account to expire, simply do nothing. We will not
send you any future messages but we regret seeing you go. If you do have
any parting comments, please let us know.
You can also use this link to prevent expiration:
https://www.dyndns.com/account/confirm/n4vnKDHD4Angy4GgeESe3A
Sincerely,
The DynDNS.com Team
Dynamic Network Services Inc.
-------------------------------------------------------------
Was genau wollen die von mir, was habe ich vergessen, oder kann ich das erledigt betrachten.
Ich hoffe die Lösung ist einfach --- Gruß Jürgen
Internetanschluss und Tarife 23.323 Themen, 97.940 Beiträge
Soll ja jetzt wohl klappen. Und wenn die Meldung nochmal kommt, dann weißt du ja nun, was da faul ist.... :))
Gruß
K.-H.