Mainboards, BIOS, Prozessoren, RAM 27.258 Themen, 123.553 Beiträge

deutsches handbuch

Pharao3 / 1 Antworten / Flachansicht Nickles

erst mal guten tag. ich suche ein deutsches handbuch für mein ECS Mainboard GS7610 Ultra Allinone Athlon 3000+

bei Antwort benachrichtigen
Bergi2002 Pharao3 „deutsches handbuch“
Optionen

http://www.ecsusa.com/ECSWebSite/Downloads/DownloadFile.aspx?catid=1&driverid=3927&areaid=2&LanID=4

BG,

Bergi2002

PS Ist die "Multilanguage Version" - Deutsch ist mit dabei... Hast du das MB bei Pearl gekauft?

Life* - *available for a limited time only. Limit one (1) per person. Subject to change without notice. Provided "as is" without any warranties. Nontransferable and is the sole responsibility of the recipient. May incur damages arising from use or misuse. Additional parts sold seperately. Your mileage may vary. Subject to all applicable fees and taxes. Terms and conditions apply. Other restrictions apply. (c) Cheezburger.com
bei Antwort benachrichtigen